ny musik

Med posten kom det ett brev till mig, Det vägde lite så jag blev nyfiken vem har skickat detta brev till mig tittade på brevet men jag hittade ingen avsändare.
Men när jag öppnade brevet så fanns det två skivor ,ett kort. När jag vilka artister som det var på skivorna blev jag jätte glad det var AC/DC skiva som är grymt bra och Metallicas nya skiva också det lilla har jag har är också grymt bra.
Så nu måste jag ringa eller att skriva till min frus syster och tacka för skivorna vilket är grymt roligt att jag fick dom.

Kommentarer
Postat av: Misswar

Åh vad roligt det är med spännande post! Det är ju inte så vanligt! Det här inspirerade mig! Vem ska jag överraska?

2008-10-16 @ 11:28:30
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0