Som dom säger det är bara krypa till korset!

Tänk så lättlurad man är egentligen. för några veckor sedan såg jag på tradera att det var en system kamera till salu och dum som jag är trodde att det var en digital kamera men så var inte fallet så nu äger jag gammal hederlig system kamera men det är inge fel på den som fick. inte alls den verkar riktigt bra enligt foto kjell som driver Alunda Foto så var det en bra kamera men dock inte en digital kamera så här såg annonsen. bara för att det stog megapixel så trodde jag att var en digitalkamera.

EN PROFFESIONAL MINOLTA 

SYSTEM KAMERA

RIKTIGT BRA

FUNGERAR MYCKET BRA

5.6 MEGAPIXEL KAMERA

VÄSKA MED FÖLJER

Skriver man så även på en analog eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0