två sångertexter som är grymma

Aldrig tillbax
Kommer aldrig tillbaka kommer aldrig igen
Vill aldrig dina frukter mer smaka för va’ gav dom mig sen?
Gjort allt för att bli accepterad men det har aldrig blivit bra
Jag har bara spelat olika roller men ingen har varit nåt att ha
Kommer aldrig tillbaka, kommer aldrig tillbaka, kommer aldrig tillbaka igen
Jag har dämpat mina sorger med droger men jag har bara blivit rädd
Jag har gjort allt för att synas men jag har aldrig blivit sedd
Har sökt respekt genom att alltid spela ball
Men jag var som ett korthus i stormen det rasa’ knall och fall
Kommer aldrig tillbaka, kommer aldrig tillbaka, kommer aldrig tillbaka igen
För Jesus som jag fann, kommer alltid att vara sann
Kommer aldrig tillbaka igen


Jag glider ofta ifrån dig Herre
Jag vet ej vad jag går för fel
Men trofast står du ändå kvar och väntar hos mig
Bjuder upp mig gång på gång
Det är så mycket jag vill säga till dig Herre
Men det ar sällan jag har ord
Du kan läsa mina tankar och förstå mina behov
Du hör mig när jag ber
Men när jag inte har ord
är du bara där hos mig och du tar hand om mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

dom är väldigt bra faktist :)

2009-11-12 @ 17:01:36
URL: http://chokladglasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0