Tack för överraskningen!

När jag kom hem så satt det en liten överaskning på min dörr det var ett litet troll plus ett brev som betyder hur mycket som helst tänk att Gud sänder folk som uppmuntar oss. vill säga tack till min vän som gjorde detta jag vet vem som gjorde det trots denna var anonym. Tack vännen en stor kram till dig.tänkte dela med mig av brevet också.

Kärlek!

Ibland behöver man få veta att man är älskad,fantastikt underbar! det är du....
Ibland har man det tufft utav olika anledningar, detta kan leda till en mörk tillvaro.
Därför finns jag din vän för att leda dig tillbaka till ljuset..
Men ibland räcker inte människan till.
Då finns Gud, Gud kan visa vägen till det klaraste ljuset och få mörkret att försvinna,
och vara den vän som du alltid behöver.
Så med detta vill jag säga att jag älskar dig,
men Gud älskar dig mer!


detta lilla brev betyder så mycket det går inte att beskriva mer en så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0