Sjuk Helg

Nu ska jag berätta om min helg. En helg som inte blev som jag planerade.Det började på fredagen vid 17 tiden då var det som någon hällde hink kall vatten på och började kall svettas och fick väldigt ont magen som gick äver till ryggen. allt detta kom som blixt från en klar blå himmel. Ringde till 112 vilket första gången i mitt liv som jag gjorde det så efter en stund kom ambulansen som kördes till östhammar  och hade väldigt ont i hela kroppen men dom misstänkte njurstenanfall. Ficken spruta voltaren iryggen så kom dom på att dom inte kunde göra så mycket där så jag blev skickad till uppsala istället för undersökning och sa nog att det var ett njurstensanfall kom vid tolv tiden.
Lördagen
Lite matt efter det som hände på fredagen så var det så att måste åka till byle att laga min bil som vaar där Precis när jsg åks hämta S så ringde han sa att var sjuk okej så åkte till byle själv för att fixaa det som var kvar men ringde till min snälla far som kom hjälpte mig men jag var helt slut så min far dra åt all skruvar för jag orkade inte. På kvällen när jag skulle gå lägga mig så började hosta så fort jag lade mig när på sängen. Så fick kastade mig upp snabbt ut med huvudet genom mitt fönster för jag hostade så jag kräktes efter detta tänkte nu borde kunna lägga mig igen på sängen vilket jag inte kunde så jag fick gå sätta mig en fåtölj i vardagsrummet och försökte ova men det gick inte bra men lyckades nog ova två timmar mellan 4 och ca 6 på morgonen mycket hosta blev det.
Söndagen
Då var det den dagen jag skulle leda en gudstjänst i församlingen men efter all hosta under natten jag måste i till sjukhuset för att få medicin för detta och kommer inte att orka leda en gudtjänst efter det som har hänt ringde då min underbara vän G som alltid ställer upp klart att jag fixar det så han och jag åkte in på sjukhuset fick min medicin och vad hörde så gick gudstjänsten bra också.
Jag vill tacka alla vänner som bad för mig denna helgboch alla uppmuntrade sms med Jesus och lite medicin så är jag på bättringsvägen har varit hemma idag måndag och blir även hemma på tisdag sedan får vi se vad som händer
Det var min sjuka helg
ps det hände en annan sak på lördagen som jag ska skriva om som innefattar den sjuka helg men den kommer senare orken räcker inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hoppas att du har blivit frisk nu, det lät ju inte alls bra det du skriver. Skönt för dig att det snart är semester, så att du får vila upp dig. Ser även att du har blivit som Krig... förkortar allas namn till begynnelsebokstaven.

2008-07-15 @ 12:50:38
URL: http://www.engstream.se
Postat av: Misswar

Tomas! När du läser detta så är du bättre än vad du är just i skrivande stund! Du ska veta att vi tänker på dig och C! och vi ber för er! Många Kramar I och F.

2008-07-17 @ 17:47:45
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0