Torsdag

Det börjar närma sig lunchen egentligen väntar jag på att jag ska åka in till sjukhuset för gympa två gånger veckan bir gympa hos sjukgymnasten. Men är lite kluven idag för att åka pga en liten förkylning men dom sa första gången när jag var där att rinnade näsor kom ont ihalsen stanna hemma så blir det åka in eftersom jag inte har ont i halsen. ch baraa näsan rinner helgen närmas sig med storm steg härligt härligt plus en liten glädje är att igår så hade jag 23 besökare på denna blogg tack för det
kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Misswar

Och jag var en av de 23!

2008-11-20 @ 20:16:28
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: malin.t

tomas du är guldvärd :)

2008-11-26 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0