Förlåt

Förlåt ett ord som användes alldes för lite tycker jag. vad tycker du?
Nu är jag inne på min andra vecka med semester så jag har bara 3kvar. Så därför kommer det bli lite sådär med bloggen ett tag.
Hoppas du har haft en skön sommer det ar jag.
Har varit på en underbar lägervecka på dalagården som ligger utanför Svärdsjö. Vi fick en underbar vecka med varandra och med min Herre Jesus Han är bäst. Han är min idol är han det för dig?
Lever du helhjärtat för Gud Hoppas du gör det för ett halvt hjärta fungerar inte men ett helt hjärta gör det så lev helhjärtat för Jesus . Om du gör det så kommer han att bistå dig med sin kraft.
2krön 16:9
Ty HERRENS ögon överfar hela jorden,
för att han med sin kraft skall hjälpa dem som med sina hjärtan ger sig hän åt honom.
vi hörs
kram
tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0