Hysteri

Jag bara undrar varför en sådan hysteri före jul och när julen över då blir det ännu mera hysteri pga rean.
Frågan blir för mig är att. Varför blir det så?
Jag menar för vi ar glömt bort varför vi firar ju. Jesus föddes till denna jord därför firar vi Jul.
E fråga som ringer i mitt huvud är "vad skulle jesus gjort i våran sitation?"
Skulle han köpa en massa julklappar?
Skulle han äta en massa julmat?

Jag tror inte det.
Jesus skulle vilja va med dom som inga andra vill veta av eller omgås med.
Förlåt Jesus att jag inte vill vara med dom påminn mig gärna nästa år jag vill vara med dom ensamma
Jesus älskar dig.

object width="425" height="344">

Kommentarer
Postat av: Jenny

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ NU ÄR JAG TILBAKA=)=)!

haha å vad gulligt av dej att sakna mej jag måste säga att jag saknat mit ´´ nät försmaling´´ =) en hel del. det blev så att jag tog en rejäl blogg paous eftersom att det har hänt så mycket i mitt liv med skolan och allt möjligt annat ,jag drev helet enkelt iväg och var tvungen att ta i tur med saker före bloggen.´Men nu är jag tilbaka =)=)

2010-01-07 @ 16:21:57
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Cissi (från Stensunda)

Vilken otroligt vacker filmsnutt. Sitter och smågråter lite här. Jag är så tacksam och så lycklig att jag har Gud och Jesus i mitt liv! Saknar dej Tomas! Men till sommaren flyttar jag tillbaka till Alunda!=) Då ser jag fram emot att få träffa er alla igen! Ni är underbara!



Massor med kramar<3

2010-05-01 @ 12:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0