Sanningen!

Hej det var länge sedan som jag skrev på denna blogg mycket har hänt många frågor, få svar men några saker som har hänt är Att vi har spelat upp drama i kyrkan som hette out of the blue ett riktigt bra drama må jag säga men jag var inte med och spela utan försökte med att dom skulle höras och andra scener försökte jag att dom inte skulle höras men men det var ju inte därför jag skulle skriva i bloggen utan denna sak.

Sanningen

vad är sanning?
kan du säga mig vad sanning är.

För mig är Jesus sanningen det står så i bibeln och den tror jag på gör du?
det står så här "jag är vägen sanningen och livet! john 14:6

Gud söker kontakt med dig kom ihåg det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0